Promóció -10% a 10PROMO kóddal
service@artforma.hu
Írj nekünk e-mailt
Chat a Messengeren
Csevegés a WhatsApp alkalmazáson

FAQ

Miben különbözik az AmbientLine tükör a PremiumLine-tól?

A PremiumLine által alkalmazott tükörburkolat a megkülönböztető jellemző, melynek színe szabadon illeszthető belső teredhez. A fény ez esetben csak a tükör előtt álló személyre esik. Az AmbientLine tükör esetében a fény a tükör mögötti falra vetül, ragyogást keltve rajta.


Milyen világítás alkalmas a sminkeléshez?

A PremiumLine tükrökben használt világítás sokkal jobban megfelel a smink elkészítéséhez. A tükör által kibocsátott fény teljes mértékben a tükör előtt álló személyre fókuszál.

Lehetőség van tükröt/szekrényt méretre rendelni?

Nem, az összes lehetséges méret megtalálható az ajánlatban.

Mekkora a rendelhető tükör maximális és legkisebb mérete?

Minden elérhető méret megtekinthető az ajánlatunkban. A legkisebb méret, amelyben tükröt készíthetünk, 50 cm széles és 50 cm magas. A tükör elérhető legnagyobb szélessége azonban 200 cm, magassága 100 cm.

Mi a különbség a tükrök modelljei között?

Kínálatunkban minden tükör egyedi jelöléssel rendelkezik, pl. L01, amely jelzi az alkalmazott megvilágítást. A széles választéknak köszönhetően a tükör mintáját és formáját a szoba stílusához lehet igazítani.

Mi a különbség az L62 és az L58 között?

Az L62 modellben a világítás csak a tükör jobb és bal oldalán van, az L58 modellben minden oldalon beépített világítás van.


A kérdéses tartozék nem áll rendelkezésre az általam választott konfigurációban. Miért nem tudom az összes tartozékot hozzáadni a tükörhöz?

Ha a kiválasztott tartozékra való kattintás után a következő üzenetek egyike jelenik meg: "a bővítmények kizárják egymást" vagy "a tükör mérete túl kicsi" - ez azt jelenti, hogy a kiválasztott bővítményeket nem tudjuk telepíteni az adott termékméretben, vagy a kiválasztott bővítmények azonos funkciókat tartalmaznak.

Kiválaszthatom az egyes kiegészítők beépítési helyét?

A tükörhöz a konfiguráció során kiválasztott tartozékokat adott helyre szereljük fel, sajnos a vásárló által kiválasztott helyre kiegészítőket nem tudunk elhelyezni.

Hol találom a kiegészítők részletes leírását?

A kiegészítők leírása minden állomáson, a konfigurátor alatt található.

Mi a különbség az S6 és a WiFi között?

Az eszközök elsősorban megjelenésükben különböznek egymástól. A gyártók különböző technológiákat alkalmaztak: az S6 állomás egy külső vezeték nélküli érzékelőn keresztül fogadja az időjárási adatokat, amelyeket például az ablakon kívüli ablakpárkányon kell elhelyezni, míg a WiFi állomáshoz csatlakozni kell a WISEMIRROR alkalmazást, amely továbbítja a letöltött adatokat az internetről.

Miért nem tudok másik kapcsolót, például érzékelőt vagy érintőkapcsolót rendelni az LCD panel opció kiválasztásakor?

Az LCD panel alapkivitelben érintőkapcsolóval rendelkezik, így további kapcsoló rendelése nem lehetséges, mert a tükör világítása csak egy gombbal vezérelhető.

Mi a különbség a Smartscreen és a Smartpanel között?

 

SmartPanel

SmartScreen

A képernyő mérete 10,5" 10"
Felbontás 1080p 1080p
Hangszóró méretei Nem vonatkozik 7,6 x 9,5 cm
Hangszóró Integrálva a tükörrel További Sony hordozható hangszóró
A készülék vezérlése Érintőceruza (Tartozék) Vezérlő (Tartozék), okostelefon
Elérhető a tükör típusokban PremiumLine AmbientLine, PremiumLine
Wifi Igen Igen
Kamera/Aparat Igen Nem
Az alkalmazások elérhetősége Androidot támogató alkalmazások Chromecast 4 rendszert támogató alkalmazások
Rendszer Android Chromecast 4
Gyártó Samsung Google And Sony
Hangutasítások Nem Igen
 

SmartPanel

A képernyő mérete 10,5"
Felbontás 1080p
Hangszóró méretei Nem vonatkozik
Hangszóró Integrálva a tükörrel
A készülék vezérlése Integrálva a tükörrel
Elérhető a tükör típusokban PremiumLine
Wifi Igen
Kamera/Aparat Igen
Az alkalmazások elérhetősége Androidot támogató alkalmazások
Rendszer Android
Gyártó Samsung
 

SmartScreen

A képernyő mérete 10"
Felbontás 1080p
Hangszóró méretei 7,6 x 9,5 cm
Hangszóró Nem vonatkozik
A készülék vezérlése Vezérlő (Tartozék), okostelefon
Elérhető a tükör típusokban AmbientLine, PremiumLine
Wifi Igen
Kamera/Aparat Nem
Az alkalmazások elérhetősége Chromecast 4 rendszert támogató alkalmazások
Rendszer Chromecast 4
Gyártó Google And Sony

A megvilágított nagyító tükörnek van külön kapcsolója, amely aktiválja a világítást?

Nem, a nagyító tükör körüli megvilágítás kompatibilis a főtükör megvilágításával, ami azt jelenti, hogy ugyanaz a kapcsoló vezérli.

Hogyan aktiválódik a fűtőfólia?

A fűtőfóliát a tükör felületén található speciális érintőkapcsoló aktiválja.

Miért nem tudok további kapcsolót kiválasztani a Dual Color opció kiválasztásakor?

A DUAL vezérlőt egy távirányító vezérli, amely kapcsolóként is működik. Ez azt jelenti, hogy a tükör állandó áramerősségre történő csatlakoztatása után a világítás távirányítóval vezérelhető. Ekkor a tükörhöz további kapcsoló felesleges.

Miért kell külön fizetni a Phillips világításért?

Olyan alap- és Philips világítást kínálunk, amely a legigényesebb felhasználók igényeit is kielégíti. Ez a termékmárka megnöveli a teljesítményt és hosszabb élettartamot biztosít a szabványos LED-ekhez képest.

Lehetséges a kártyás fizetés?

Természetesen a kártyás fizetés a Pay-Pal rendszeren keresztül is lehetséges (az opció nem igényel regisztrációt a rendszerben).

Kiszállításkor kifizethetem a rendelésemet?

Igen, az utánvétel a megrendelés egyik lehetséges fizetési módja.

Sikertelen fizetés - mit tegyek?

A tranzakció engedélyezésével kapcsolatos problémák esetén kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben.

Változtatható-e a fizetési mód?

Sajnos a fizetési mód megváltoztatása csak a megrendelés újbóli leadásával és a kívánt fizetési mód újrakiválasztásával lehetséges.

Mikor szállítják ki a rendelésemet? Miért nem lehet gyorsabban csinálni?

Az átfutási idő az ajánlatban és a megrendelés összefoglalójában szerepel. Az általunk kínált termékek nem raktárkészletek - minden terméket egyedileg készítünk el. Mivel mi gyártók vagyunk, és megrendelésre gyártunk termékeket, ügyfeleinknek lehetőségük van arra, hogy többféle konfigurációt vezessenek be a kiválasztott termékekhez.

Mennyibe kerül a szállítás?

Az előre fizetett rendelések kiszállítása ingyenes, az utánvétes szállítási díj pedig 1189 HUF.

Hogyan vannak biztosítva a szállítmányok?

Minden szállítmányt megfelelően védünk a szállításhoz. Az üvegtáblára védőfóliát helyeznek a karcolások elkerülése érdekében. A tükör sarkait speciális kupakok védik, amelyek elnyelik az ütéseket. Az így előkészített árut üvegtermékek szállítására alkalmas kartondobozba csomagoljuk.

Van lehetőség csomagátvételi pontra történő szállításra?

Az áru nagy mérete miatt a csomagot nem lehet a gyűjtőhelyre szállítani.

Két tükröt rendeltem, egy csomagba lesznek csomagolva?

Minden terméket külön csomagban küldünk. Ha két terméket rendelt, azok két külön csomagban érkeznek.

Miért nem találtam vásárlási dokumentumot a csomagban?

A környezetvédelem érdekében nem termelünk felesleges papírhulladékot. A számlát a csomag elküldésekor a megrendelésben megadott e-mail címre küldjük.

Milyen tápegységet kell előkészíteni a tükörhöz? Hány tápkábelt kell csatlakoztatni?

Termékeink 230 V-os tápellátást igényelnek A vezeték száma a választott konfigurációtól függően változik. Érdemes megjegyezni, hogy az olyan tartozékokhoz, mint az időjárás-állomás vagy az óra, állandó és független áramellátásra van szükség. Érdemes előre felvenni velünk a kapcsolatot, hogy egy-egy termékre vonatkozóan meghatározzuk a követelményeket.

Tartalmaz-e a termék rögzítő elemeket is?

A készlet tartalmazza az összes szükséges elemet a termék összeszereléséhez.

Hogyan néz ki a szerelés?

Az összeszereléssel kapcsolatos részletes információk honlapunkon megtalálhatók: https://artforma.com/manual


okna

A kínált termékekre van-e garancia? Mennyi a garancia időtartama?

Igen, két év garanciát vállalunk termékeinkre.

A megrendelt áru nem felel meg nekem - mit tehetek?

A csomag kézbesítésétől számított 14 napon belül elállhat a szerződéstől. Ha ez a helyzet, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, hogy intézkedjünk a termék és a pénzösszegek visszaküldéséről.

A megrendelt áru sérülten érkezett - mit tehetek?

Ha csomagolási hibát észlelsz (pl. nedvesedés, saroksérülés, lyuk a kartonon), kérd meg a futárt, hogy készítsen kárjelentési jegyzőkönyvet. Ha a termék sérült, akkor a fuvarlevélszámot láttató csomagolásról, valamint a küldemény tartalmáról készíts fotókat, majd küldd el nekünk.

Elküldtem e-mailben a kérésemet – mikor kapok rá választ?

Hétköznapokon 24 órán belül válaszolunk az üzenetekre. A hétvégén/ünnepnapokon beküldött megkereséseket a munkába való visszatérést követően, időrendben kezeljük.

Tekintse meg értékeléseinket a  

Ez az oldal a szolgáltatás megfelelő és hatékony nyújtása érdekében süti (cookie) fájlokat használ. A süti-fájlok tárolásának és hozzáférésének feltételeit a böngészőjében vagy a szolgáltatás konfigurációjában tudja beállítani, az adatvédelmi irányelveinkben foglalt süti-fájl használati szabályokkal összhangban. Ott találja meg személyes adatai általunk történő felhasználásának szabályait is.