Fontos információ! A szerviz, a szállítás és a gyártás a szokásos módon zajlik. A megrendeléseket az áruházban megadott időpontokban kézbesítjük!

faq

TERMÉKEK
Milyen színű az üveg? Csiszoltak-e a szegélyek?

A termékekben ezüstös színű, hagyományos üveget használtak, elsötétítés nélkül. A mélység hatását keltő (3D) tükrök és asztalkák velencei üvegből készültek. Az üvegek peremei le lettek csiszolva.

Megfelelő-e a megvilágítás a sminkeléshez?

A világítás díszítő funkciót lát el. A LED-es tükreinkben felhasznált fénysugár erőssége 1020 lm./m, a legnagyobb fényerősség viszont a tükör oldalsó falai mentén jelentkezik. Emiatt az arc nem lesz teljesen megvilágítva, ezért az arc teljes kisminkelése nehézségekbe ütközhet.

 
Oświetlenie
 

A sminkeléshez megfelelő megvilágítással rendelkező tükör vásárlása érdekében javasoljuk, tanulmányozzák át keretes tükör kínálatunkat. Az ilyen típusú tükrökben a fényerősség a termék elején koncentrálódik, ennek köszönhetően pedig precíz smink készíthető: https://twojelustra.pl/lustra-led/11,lustro-lazienkowe-z-podswietleniem-led15

Melyek a maximális és minimális méretei a megrendelhető tükörnek?

A legkisebb méretű tükör, amely megrendelhető, 50 cm széles és 50 cm magas. A legnagyobb lehetséges tükörszélesség 200 cm-t, a legnagyobb magasság pedig 100 cm-t tesz ki.

Lehetséges-e megadott méretű tükör rendelése?

Készítünk LED-es tükröket méretre, de méreteiknek az előző kérdésben megadott tartományba kell esniük. Ha érdekelné Önöket megrendelés tétele, kérjük lépjenek velünk kapcsolatba e-mailen.

A keretes tükrök esetében az összes hozzáférhető méret meg van adva az ajánlatban.

A grafikákon vízszintes tükör látható. Lehetséges egy függőleges tükör elkészítése?

Igen, természetesen tudunk függőleges elhelyezkedésű tükröt is készíteni. Használja konfiguráló programunkat, a kívánt méret hiánya esetén pedig lépjen velünk kapcsolatba e-mailen.

Szélességként a termék vízszintes hosszát határozzuk meg, magasságként viszont a függőleges hosszát.

Ha függőleges tükröt szeretne rendelni, a szélességi méretének kisebbnek kell lennie a magasságánál. Viszont ha vízszintes tükörre van szüksége, akkor a szélességének nagyobbnak kell lennie a magasságánál.

Lehetséges-e szekrény készítése méretre?

Kínálatunkban két szekrényméret szerepel: 100 x 72 x 17 cm és 66 x 72 x 17 cm. Más méretben sajnos nem lehetséges szekrényt vásárolni.

Mi a különbség ez L01 és L49 modellek közt?

E modellek a minta vastagságában különböznek – az L01 modellben a tükör körüli minta 3 cm-es, míg az L49 modellben a minta mérete 2 cm.

Porównanie luseter
Milyen áramellátást kell előkészíteni a tükör számára?

A tükör mögött található egy vezeték, amelyet sorkapocs kocka segítségével 230 V-os áramellátáshoz kell csatlakoztatni. A kiválasztott plusz opciók függvényében egy, vagy két külön áramellátási forrás szükséges.

Hogyan néz ki a felszerelés? Kell a tükörhöz felszerelő készletet vásárolnom?

A tükröket és a szekrényeket tiplikre kell felszerelni. A készlet a termékek felszereléséhez szükséges összes elemet tartalmazza. Minden termék részletes felszerelési útmutatója áttanulmányozható a www.artforma.eu/manual oldalon, ahol részletesen leírjuk, hogyan kell biztonságosan felszerelni a kiválasztott terméket.

KIEGÉSZÍTŐK
Egy adott kiegészítő nem hozzáférhető az általam választott konfigurációban. Miért nem tudom hozzáadni az összes kiegészítőt a tükörhöz?

Ha a kívánt kiegészítőre kattintva az alábbi üzenetek egyike jelenik meg: „a kiegészítők kizárják egymást” vagy „a tükör mérete túl kicsi” – ez azt jelenti, hogy az adott méretű termékbe nem tudjuk beépíteni a kiválasztott kiegészítőket, vagy pedig a kiválasztott kiegészítők azonos funkciókkal rendelkeznek, pl. mind az állomás, mind az óra közöl információt a pontos időről.

Czy mogę wybrać lokalizację poszczególnych dodatków?

Minden kiegészítőt standard helyre építünk be

  1. Érintőkapcsoló - az alsó peremnél, a tükör közepén
  2. Szenzoros kapcsoló - a jobb peremnél, a tükör alján
  3. 1/2, óra - a jobb oldalon, a tükörfelület egy alsó részén
  4. LCD panel – középen, a tükör alsó pereménél
  5. Hangszórók - a felső részen, a tükör mögött vannak felszerelve – használat közben nem láthatók
  6. Fűtőbetét - középen, a tükör mögött van beépítve – a tükör középső részét melegíti
  7. Kozmetikai tükör – jobb oldalon, a tükör magasságának felénél.
Hol található meg a kiegészítők részletes leírása?

A fent említett állomások részletes leírásának megtalálása érdekében látogasson el a „kiegészítők”.

Stacje
Milyen módon tölti le az állomás a dátumra és pontos időre vonatkozó információkat?

A pontos idő-szinkronizáció meghatározása érdekében a DCF rádiójel kerül felhasználásra, amely egész Európa területén hozzáférhető.

Hány hangszórót építettek be a tükörbe és a szekrénybe? Milyen teljesítményűek?

Termékeinkbe 2-2 hangfalat építünk be. A hangszórók teljesítménye 3 W

Milyen módon aktiválható a fűtőbetét?

A páramentesítő fűtőfólia a tükör bal alsó sarkában található éríntőgombbal kapcsolható fel. Ha a páramentesítő fűtőfólia fel van kapcsolva a gomb pirosan világít.

włącznik maty grzewczej
Mennyi W áramot fogyaszt óránként a fűtőbetét?

Egy 40 x 30 cm méretű fűtőbetét nem fogyaszt sok áramot - 0,02 W-t óránként.

A Dual Color opciót választva miért nem tudok egy plusz kapcsolót választani?

Dual megvilágítás választásával a vevő a készlethez egy távirányítót kap, amellyel vezérelheti a megvilágítást. Ilyenkor a plusz kapcsoló a tükrön felesleges.

Egy 3D tükörbe beépíthetők plusz kiegészítők?

A térhatású tükrökbe műszaki okokból nem építünk be semmilyen kiegészítőt. A készlethez csatolt távirányító ugyanakkor lehetővé teszi a tükör megvilágításának vezérlését.

FIZETÉSEK
Az üzlet internetes oldalán megadott ár végleges? Vagy számíthatok további kedvezményre?

Kedvezményt több mint 5 termék megrendelése esetén nyújtunk.

Kifizethetem-e a megrendelést a kézbesítéskor?

Igen, természetesen, lehetővé tesszük az utánvételes fizetést.

Lehetséges-e a kártyás fizetés?
A bankkártyás fizetés a Stripe vagy a Paypal rendszerén keresztül érhető el.

PayPal

Nincs szükség Regisztrációra.

Rodzaje płatności

Stripe

Nincs szükség Regisztrációra.

Rodzaje płatności
A fizetés nem sikerült, mit tegyek?

Lépjen kapcsolatba velünk, és írja le, mi a gond. Ezt követően útmutatást adunk, hogyan fejezze be a tranzakciót.

Lehetséges a fizetési mód módosítása?

Ha a megrendelt cikkeket már módon szeretné kifizetni – törölje a megrendelést vagy tájékoztasson minket e-mailen. Ezt követően újra tegye meg a rendelést, a kívánt fizetési módot választva ki.

KÜLDÉS ÉS KÉZBESÍTÉS
Mikor kerül teljesítésre a megrendelésem? Miért nem teljesíthető gyorsabban?

A teljesítés határideje az ajánlatban és a megrendelés visszaigazolásában kerül megadásra. Az általunk kínált termékek nem érhetők el raktáron – minden egyes terméket egyedileg készítünk el. Annak köszönhetően, hogy gyártók vagyunk, és az adott megrendelésre készítjük el a tárgyakat, ügyfeleink lehetőséget kapnak a kiválasztott termék széles körű saját konfigurálására.

Mekkora a kézbesítés költsége?

A kézbesítés a megrendelés értékétől függetlenül ingyenes.

Lehetséges a megrendelés másik országba történő kézbesítése?

Természetesen, kérjük azonban, hogy a részletek tisztázása érdekében előzetesen lépjen velünk kapcsolatba.

Hogyan kerülnek biztosításra a küldemények?

Minden küldeményt megfelelően biztosítunk a szállítás idejére. Az üveglapot védőfóliával vesszük körül, amely megelőzi az összekarcolódást. A tükör sarkait speciális kaucsuk borítással látjuk el, amely kiegyenlíti a rázkódást. Az így előkészített terméket üvegtermékek szállításához készült kartonba csomagoljuk.

Átvehetem-e a küldeményt személyesen?

Logisztikai okokból személyes átvételt nem teszünk lehetővé.

Két terméket rendeltem, de csak egy csomag érkezett. Hol van a fennmaradó áru?

Minden terméket külön csomagban küldünk ki. Ha két terméket rendelt meg, két külön küldeményként fognak Önhöz megérkezni.

Miért nem található a csomagban a vásárlási bizonylat?

A környezet védelme érdekében nem termelünk felesleges papírhulladékot. A számlát elektronikusan küldjük el a megadott e-mail címre a csomag feladásának pillanatában.

Hol található meg az összeszerelési és a használati utasítás?

Mind az összeszerelési utasítást, mind a használati utasítást megtalálja a: www.artforma.eu/manual

REKLAMÁCIÓ
A kínált termékekre vonatkozik-e jótállás? Milyen hosszú a garanciális időszak?

Igen, minden termékünkre két évi jótállás vonatkozik.

A megrendelt termék nem felel meg számomra – mit tehetek?

A csomag kézbesítésének napjától számított 14 napon belül elállhatnak a szerződéstől. Ebben a helyzetben kérjük lépjenek velünk kapcsolatba a termék és a pénz visszajuttatása részleteinek tisztázása érdekében. Hálásak leszünk a visszalépés részletes okának megadásáért.

A megrendelt áru sérülten érkezett – mit tehetek?

Ha a csomagolás sérülését észleli (pl. átázás, a sarok sérülése, lyuk a kartonpapíron), kérje meg a futárt, hogy vegyen fel kárjegyzőkönyvet. Ha a termék sérült, készítsen fényképeket a csomagolásról, úgy, hogy látható legyen rajtuk a fuvarlevél száma, valamint a küldemény tartalmáról is, majd küldje el nekünk a képeket.

Reklamációs bejelentést küldtem – mikor kapok választ?

Ügyfélszolgálati Irodánk legkésőbb a következő munkanapon kapcsolatba lép Önnel.

Nem talált választ a kérdésére?
Írjon vagy telefonáljon nekünk!
+ 44 203 808 5213 | biuro@artforma.eu