Miben különbözik az AmbientLine tükör a PremiumLine-tól?
A PremiumLine által alkalmazott tükörburkolat a megkülönböztető jellemző, melynek színe szabadon illeszthető belső teredhez. A fény ez esetben csak a tükör előtt álló személyre esik. Az AmbientLine tükör esetében a fény a tükör mögötti falra vetül, ragyogást keltve rajta.
![](/files/FAQ/ambient-premium.jpg)
![](/files/FAQ/ambient-premium-2.jpg)
Milyen világítás alkalmas a sminkeléshez?
A PremiumLine tükrökben használt világítás sokkal jobban megfelel a smink elkészítéséhez. A tükör által kibocsátott fény teljes mértékben a tükör előtt álló személyre fókuszál.
Lehetőség van tükröt/szekrényt méretre rendelni?
Nem, az összes lehetséges méret megtalálható az ajánlatban.
Mekkora a rendelhető tükör maximális és legkisebb mérete?
Minden elérhető méret megtekinthető az ajánlatunkban. A legkisebb méret, amelyben tükröt készíthetünk, 50 cm széles és 50 cm magas. A tükör elérhető legnagyobb szélessége azonban 200 cm, magassága 100 cm.
Mi a különbség a tükrök modelljei között?
Kínálatunkban minden tükör egyedi jelöléssel rendelkezik, pl. L01, amely jelzi az alkalmazott megvilágítást. A széles választéknak köszönhetően a tükör mintáját és formáját a szoba stílusához lehet igazítani.
Mi a különbség az L62 és az L58 között?
Az L62 modellben a világítás csak a tükör jobb és bal oldalán van, az L58 modellben minden oldalon beépített világítás van.
![](/files/FAQ/l62xl58.jpg)
A kérdéses tartozék nem áll rendelkezésre az általam választott konfigurációban. Miért nem tudom az összes tartozékot hozzáadni a tükörhöz?
Ha a kiválasztott tartozékra való kattintás után a következő üzenetek egyike jelenik meg: "a bővítmények kizárják egymást" vagy "a tükör mérete túl kicsi" - ez azt jelenti, hogy a kiválasztott bővítményeket nem tudjuk telepíteni az adott termékméretben, vagy a kiválasztott bővítmények azonos funkciókat tartalmaznak.
Kiválaszthatom az egyes kiegészítők beépítési helyét?
A tükörhöz a konfiguráció során kiválasztott tartozékokat adott helyre szereljük fel, sajnos a vásárló által kiválasztott helyre kiegészítőket nem tudunk elhelyezni.
Hol találom a kiegészítők részletes leírását?
A kiegészítők leírása minden állomáson, a konfigurátor alatt található.
Mi a különbség az S19 és a WiFi között?
Az eszközök elsősorban megjelenésükben különböznek egymástól. A gyártók különböző technológiákat alkalmaztak: S19 állomáshoz csatlakozni kell a TUYA, WiFi állomáshoz csatlakozni kell a WISEMIRROR alkalmazást, amely továbbítja a letöltött adatokat az internetről.
![](/files/FAQ/Projekt3.jpg)
Miért nem tudok másik kapcsolót, például érzékelőt vagy érintőkapcsolót rendelni az LCD panel opció kiválasztásakor?
Az LCD panel alapkivitelben érintőkapcsolóval rendelkezik, így további kapcsoló rendelése nem lehetséges, mert a tükör világítása csak egy gombbal vezérelhető.
Mi a különbség a Smartscreen és a Smartpanel között?
![]() SmartPanel |
![]() SmartScreen |
|
---|---|---|
A képernyő mérete | 10,5" | 10" |
Felbontás | 1080p | 1080p |
Hangszóró méretei | Nem vonatkozik | 7,6 x 9,5 cm |
Hangszóró | Integrálva a tükörrel | További Sony hordozható hangszóró |
A készülék vezérlése | Érintőceruza (Tartozék) | Vezérlő (Tartozék), okostelefon |
Elérhető a tükör típusokban | PremiumLine | AmbientLine, PremiumLine |
Wifi | Igen | Igen |
Kamera/Aparat | Igen | Nem |
Az alkalmazások elérhetősége | Androidot támogató alkalmazások | Chromecast 4 rendszert támogató alkalmazások |
Rendszer | Android | Chromecast 4 |
Gyártó | Samsung | Google And Sony |
Hangutasítások | Nem | Igen |
![]() SmartPanel |
|
---|---|
A képernyő mérete | 10,5" |
Felbontás | 1080p |
Hangszóró méretei | Nem vonatkozik |
Hangszóró | Integrálva a tükörrel |
A készülék vezérlése | Integrálva a tükörrel |
Elérhető a tükör típusokban | PremiumLine |
Wifi | Igen |
Kamera/Aparat | Igen |
Az alkalmazások elérhetősége | Androidot támogató alkalmazások |
Rendszer | Android |
Gyártó | Samsung |
![]() SmartScreen |
|
---|---|
A képernyő mérete | 10" |
Felbontás | 1080p |
Hangszóró méretei | 7,6 x 9,5 cm |
Hangszóró | Nem vonatkozik |
A készülék vezérlése | Vezérlő (Tartozék), okostelefon |
Elérhető a tükör típusokban | AmbientLine, PremiumLine |
Wifi | Igen |
Kamera/Aparat | Nem |
Az alkalmazások elérhetősége | Chromecast 4 rendszert támogató alkalmazások |
Rendszer | Chromecast 4 |
Gyártó | Google And Sony |
A megvilágított nagyító tükörnek van külön kapcsolója, amely aktiválja a világítást?
Nem, a nagyító tükör körüli megvilágítás kompatibilis a főtükör megvilágításával, ami azt jelenti, hogy ugyanaz a kapcsoló vezérli.
Hogyan aktiválódik a fűtőfólia?
A fűtőfóliát a tükör felületén található speciális érintőkapcsoló aktiválja.
Miért nem tudok további kapcsolót kiválasztani a Dual Color opció kiválasztásakor?
A DUAL vezérlőt egy távirányító vezérli, amely kapcsolóként is működik. Ez azt jelenti, hogy a tükör állandó áramerősségre történő csatlakoztatása után a világítás távirányítóval vezérelhető. Ekkor a tükörhöz további kapcsoló felesleges.
Miért kell külön fizetni a Phillips világításért?
Olyan alap- és Philips világítást kínálunk, amely a legigényesebb felhasználók igényeit is kielégíti. Ez a termékmárka megnöveli a teljesítményt és hosszabb élettartamot biztosít a szabványos LED-ekhez képest.
Lehetséges a kártyás fizetés?
Természetesen a kártyás fizetés a Pay-Pal rendszeren keresztül is lehetséges (az opció nem igényel regisztrációt a rendszerben).
Kiszállításkor kifizethetem a rendelésemet?
Igen, az utánvétel a megrendelés egyik lehetséges fizetési módja.
Sikertelen fizetés - mit tegyek?
A tranzakció engedélyezésével kapcsolatos problémák esetén kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz e-mailben.
Változtatható-e a fizetési mód?
Sajnos a fizetési mód megváltoztatása csak a megrendelés újbóli leadásával és a kívánt fizetési mód újrakiválasztásával lehetséges.
Mikor szállítják ki a rendelésemet? Miért nem lehet gyorsabban csinálni?
Az átfutási idő az ajánlatban és a megrendelés összefoglalójában szerepel. Az általunk kínált termékek nem raktárkészletek - minden terméket egyedileg készítünk el. Mivel mi gyártók vagyunk, és megrendelésre gyártunk termékeket, ügyfeleinknek lehetőségük van arra, hogy többféle konfigurációt vezessenek be a kiválasztott termékekhez.
Mennyibe kerül a szállítás?
Az előre fizetett rendelések kiszállítása ingyenes, az utánvétes szállítási díj pedig 1189 HUF.
Hogyan vannak biztosítva a szállítmányok?
Minden szállítmányt megfelelően védünk a szállításhoz. Az üvegtáblára védőfóliát helyeznek a karcolások elkerülése érdekében. A tükör sarkait speciális kupakok védik, amelyek elnyelik az ütéseket. Az így előkészített árut üvegtermékek szállítására alkalmas kartondobozba csomagoljuk.
Van lehetőség csomagátvételi pontra történő szállításra?
Az áru nagy mérete miatt a csomagot nem lehet a gyűjtőhelyre szállítani.
Két tükröt rendeltem, egy csomagba lesznek csomagolva?
Minden terméket külön csomagban küldünk. Ha két terméket rendelt, azok két külön csomagban érkeznek.
Miért nem találtam vásárlási dokumentumot a csomagban?
A környezetvédelem érdekében nem termelünk felesleges papírhulladékot. A számlát a csomag elküldésekor a megrendelésben megadott e-mail címre küldjük.
Milyen tápegységet kell előkészíteni a tükörhöz? Hány tápkábelt kell csatlakoztatni?
Termékeink 230 V-os tápellátást igényelnek A vezeték száma a választott konfigurációtól függően változik. Érdemes megjegyezni, hogy az olyan tartozékokhoz, mint az időjárás-állomás vagy az óra, állandó és független áramellátásra van szükség. Érdemes előre felvenni velünk a kapcsolatot, hogy egy-egy termékre vonatkozóan meghatározzuk a követelményeket.
Tartalmaz-e a termék rögzítő elemeket is?
A készlet tartalmazza az összes szükséges elemet a termék összeszereléséhez.
Hogyan néz ki a szerelés?
Az összeszereléssel kapcsolatos részletes információk honlapunkon megtalálhatók: https://artforma.com/manual
![okna](/files/FAQ/QR.jpg)
A kínált termékekre van-e garancia? Mennyi a garancia időtartama?
Igen, két év garanciát vállalunk termékeinkre.
A megrendelt áru sérülten érkezett - mit tehetek?
Ha csomagolási hibát észlelsz (pl. nedvesedés, saroksérülés, lyuk a kartonon), kérd meg a futárt, hogy készítsen kárjelentési jegyzőkönyvet. Ha a termék sérült, akkor a fuvarlevélszámot láttató csomagolásról, valamint a küldemény tartalmáról készíts fotókat, majd küldd el nekünk.
Elküldtem e-mailben a kérésemet – mikor kapok rá választ?
Hétköznapokon 24 órán belül válaszolunk az üzenetekre. A hétvégén/ünnepnapokon beküldött megkereséseket a munkába való visszatérést követően, időrendben kezeljük.